Απολογισμός και αξιολόγηση σεμιναρίου που διοργάνωσε η ΟΛΚΕ σε συνεργασία με την Ολλανδική οργάνωση GALE( The Global Allimce for LGBT Education) στις 29 και 30 Νοεμβρίου σχετικά με τα διακαιώματα των LGBT μαθητών και την καταπολέμηση της ομοφοβίας και τρανσφοβίας στα σχολεία.


Implementation of the Right to Education for LGBT Students in Greece – Strategic workshop, 29 Νοεμβρίου 2014
Combating homophobia and transphobia in schools - Teacher Training
30 Νοεμβρίου 2014
Συμμετείχαν συνολικά 40 άτομα, 22 γυναίκες και 18 άνδρες. Ο μέσος όρος ηλικίας είναι 30-40 έτη. Στην πλειοψηφία τους οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες προέρχονται από τον εκπαιδευτικό χώρο (62%) ενώ 16% από τον χώρο της ψυχικής υγείας.
Το διαδίκτυο ήταν οι βασικός τρόπος με τον οποίο οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την διεξαγωγή του σεμιναρίου ακολουθούν οι οργανώσεις, και οι προσκλήσεις μέσω γνωστών.
Η πλειοψηφία δήλωσε ότι συμμετείχε από ενδιαφέρον για το θέμα Το 85% δήλωσε ότι οι γνώσεις που πήραν θα τους βοηθήσουν από πολύ έως πάρα πολύ στο έργο τους.
Το περιεχόμενο κρίθηκε ως πολύ καλό, όπως επίσης και η οργάνωσή του.
Η υποδομή και ο χώρος της Ολλανδικής πρεσβείας αξιολογήθηκε ως εξαιρετική.
Σε σχέση με τον εκπαιδευτή απ’το GALE, Peter Dankmeijer, η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων βρήκαν ότι ήταν πολύ καλά προετοιμασμένος, με πολλές γνώσεις και μεταδοτικότητα.
Η διάρκεια του σεμιναρίου θεωρήθηκε ικανοποιητική.
Όλες και όλοι δήλωσαν ότι θα πρότειναν το συγκεκριμένο σεμινάριο και σε άλλες άλλους, ενώ 97% δήλωσε ότι το σεμινάριο κάλυψε τις προσδοκίες που είχαν διότι όπως δήλωσαν ενημερώθηκαν, έμαθαν , εμπνεύστηκαν.
Συμπεράσματα - προτάσεις
Συνολικά το σεμινάριο αξιολογήθηκε από καλό έως πολύ καλό.
Τόσο από την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων, όσο και από τις διάφορες συζητήσεις κατά την διάρκεια του σεμιναρίου, φάνηκε έντονα η ανάγκη για επιμόρφωσης σε lgbt θέματα και bullying στον χώρο της εκπαίδευσης, η ανάδειξη αυτών των θεμάτων, η σύνδεση τους με την ελληνική πραγματικότητα και η μεγαλύτερη εμπλοκή των εκπαιδευτικών.
Επισημάνθηκε η ανάγκη εκπαίδευσης και η ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.
Έγιναν προτάσεις για μεγαλύτερης διάρκειας εκπαίδευση με περισσότερη θεματογραφία, βιωματικό χαρακτήρα και περισσότερα παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα
16 Δεκεμβρίου 2014


Combating homophobia and transphobia in schools - Teacher Training
30 Νοεμβρίου 2014
Συμμετείχαν συνολικά 40 άτομα, 22 γυναίκες και 18 άνδρες. Ο μέσος όρος ηλικίας είναι 30-40 έτη. Στην πλειοψηφία τους οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες προέρχονται από τον εκπαιδευτικό χώρο (62%) ενώ 16% από τον χώρο της ψυχικής υγείας.
Το διαδίκτυο ήταν οι βασικός τρόπος με τον οποίο οι συμμετέχουσες και οι συμμετέχοντες ενημερώθηκαν για την διεξαγωγή του σεμιναρίου ακολουθούν οι οργανώσεις, και οι προσκλήσεις μέσω γνωστών.
Η πλειοψηφία δήλωσε ότι συμμετείχε από ενδιαφέρον για το θέμα Το 85% δήλωσε ότι οι γνώσεις που πήραν θα τους βοηθήσουν από πολύ έως πάρα πολύ στο έργο τους.
Το περιεχόμενο κρίθηκε ως πολύ καλό, όπως επίσης και η οργάνωσή του.
Η υποδομή και ο χώρος της Ολλανδικής πρεσβείας αξιολογήθηκε ως εξαιρετική.
Σε σχέση με τον εκπαιδευτή απ’το GALE, Peter Dankmeijer, η συντριπτική πλειοψηφία των συμμετεχόντων βρήκαν ότι ήταν πολύ καλά προετοιμασμένος, με πολλές γνώσεις και μεταδοτικότητα.
Η διάρκεια του σεμιναρίου θεωρήθηκε ικανοποιητική.
Όλες και όλοι δήλωσαν ότι θα πρότειναν το συγκεκριμένο σεμινάριο και σε άλλες άλλους, ενώ 97% δήλωσε ότι το σεμινάριο κάλυψε τις προσδοκίες που είχαν διότι όπως δήλωσαν ενημερώθηκαν, έμαθαν , εμπνεύστηκαν.
Συμπεράσματα - προτάσεις
Συνολικά το σεμινάριο αξιολογήθηκε από καλό έως πολύ καλό.
Τόσο από την αξιολόγηση των εκπαιδευομένων, όσο και από τις διάφορες συζητήσεις κατά την διάρκεια του σεμιναρίου, φάνηκε έντονα η ανάγκη για επιμόρφωσης σε lgbt θέματα και bullying στον χώρο της εκπαίδευσης, η ανάδειξη αυτών των θεμάτων, η σύνδεση τους με την ελληνική πραγματικότητα και η μεγαλύτερη εμπλοκή των εκπαιδευτικών.
Επισημάνθηκε η ανάγκη εκπαίδευσης και η ευαισθητοποίησης των εκπαιδευτικών σε σχέση με τις διακρίσεις με βάση τον σεξουαλικό προσανατολισμό και την ταυτότητα φύλου.
Έγιναν προτάσεις για μεγαλύτερης διάρκειας εκπαίδευση με περισσότερη θεματογραφία, βιωματικό χαρακτήρα και περισσότερα παραδείγματα από την ελληνική πραγματικότητα
16 Δεκεμβρίου 2014
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου